Friday, January 23, 2009


Assalamualaikum.
sekian lama saya menyepi blog ini di tinggalkan begitu saja dek kerana kesibukan harian yang tidak menentu. Pada minggu lepas saya menghadiri kelas Sarjana saya kat UTM. Pensyarah saya ada menyampaikan letchurenya tentang framework of leadership. Banyak perkara yang sentuh dan di kaitkan tapi sekali fikir bila dikaji tentang human behaviour ianya tak pernah selesai. Manusia bergerak selari dengan persekitaran dan peredaran masa. Pada saya teori tak menepati kehendak semasa. Dalam kehidupan seharian kita sentiasa berhadapan dengan apa yang dikatakan pemimpin,kepimpinan dan terpimpin. Apa yang dikatakan kepimpinan trait? contingency ? sekiranya teman-teman dapat berkongsi dengan saya tentang teori-teori kepimpinan.

1 comments:

Rosnah said...

ya.ya. tq. atas informasi yang cikgu bagi.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...