Saturday, May 2, 2009

Peperiksaan

Hari ini saya menduduki peperiksaan bagi subjek kepemimpinan MPF 1523. Aduh, longgar rasanya kepala..bergasak menjawab 4 soalan yang penuh dengan analisis dan perbahasan. Saya rasa macam tak berpuashati dan merasakan seperti apa yang saya kemukakan tidak bernas.. entah berapa sen la yang akan saya perolehi untuk jawapan saya tu. Seawal pukul 4 pagi saya bertolak ke pusat peperiksaan dan terus masuk dewan peperiksaan selama 3 jam. Setelah selesai periksa terus cari hotel dan terus tidur.. mm hampir pukul 6 petang baru terjaga. Esok ada satu paper lagi ,, alamak otak dah macam tepu ni...Untuk subjek esok dah rasa macam tak mampu lagi dah.. tapi kuatkan semangat.. go rosnah! go... selepas ni break kejap tapi mula balik 16 Mei untuk sem pendek.. bagi subjek pembangunan ... anyway satu sem dah berlalu..
Terasa sangat perbezaan situasi belajar dulu masa buat degree ramai kawan yang tinggal berjauhan dari UTM, masa begini sebelum exam akan kami habiskan dengan discussion, tapi sekarang hanya saya yang berjauhan.. mereka semua balik rumah dan tak dapatlah nak discuss. Kadang-kadang membuatkan saya rasa rindu pada teman-teman masa first degree, linda,ayu,su,zura, k.aya, fathiah, kak naz, k.wan, siti dan lain-lain. I miss u all.

1 comments:

aliza said...

Selamat Berjuang,
Moga dipermudahkan untuk menjawab segala soalan yang diberikan.
Maa' tawfiq wal najah.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...