Friday, July 3, 2009

Esok Kelas la..

Hari ini sebagaimana biasa sekembali dari bertugas di sekolah..menyambung tugasan dirumah pulak. Hari jumaat sebenarnya hari yang sibuk kerana seboleh mungkin aku ingin menyiapkan segala kerja rumah dari segi pengurusan makan, pakai anak-anak dan suamiku. Pesanan orang tua-tua jangan lupa sebelum membuat tugasan lain sebagai ibu rumahtangga kena selesaikan dahulu tugasan dirumah. Memandangkan esok seawal 5.00 pagi aku akan bertolak ke UTM untuk menghadiri kelas dan ahad petang baru aku akan berada di rumah balik. Segala kelengkapan persekolahan kenalah aku sediakan lebih awal lagi.Emm beginilah nak ambik bibik tak mampu la pulak, lagipun eii bimbang juga.. (mmm.. takut bibik goda suami..hi.hi. ) tak de lah tak mampu sebenarnya.. Dalam sibuk-sibuk tu hiburan untuk sendiri kena jugak. Apa yang dikatakan pengurusan stress.. sempat lagi menukar template blog bukan apa dah boring yang lama... ha.. itulah saya mudah boring dengan suatu keadaan. Sebenarnya tadi buka juga facebook untuk tengok-tengok member tapi masih belum mesra alam lagi dengan facebook. Hi5 pun ada tapi terbiar je.. blog ni nak tulis pun lebih simple sikit.. Begitu senang zaman sekarang nak berinteraksi sebenarnya.. semua dihujung jari. Adalah rugi orang yang tak bergerak seiring dengan perkembangan IT ni..

2 comments:

mantan said...


Comel jugak template blog yg baru ni

zaijb said...

selamat pergi dan selamat kembali cikgu,... UTM skudai ke? jauh nyee belajar... kalau terserempak sy kat JB ... tegur2 lahh yea..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...