Monday, August 17, 2009

tukar templete

Entah kali keberapa aku menukar templete blog aku.. mm boring dengan penampilan yang lama.. semalam aku dah tukar yang lain tapi bila aku tengok muram je templete aku ... eihh tak puashati hari ni aku tukar lagi templete yang baru.
Sungguhpun baju bertukar tapi isinya tetap sama dan elemen-elemen yang ada di dalam pun sama. Kalau kawan-kawan perasan biarpun aku tukar templete macam mana sekalipun, warna-warna yang aku pilih macam tu jugak. Kata kawanku pucat, muram. Biasanya kalau aku beli baju baru pun baju yang dibeli hampir sama colournya. Mungkin itu adalah personaliti kita. Aku percaya kalau Dr Alya dan Aliza yang melihat blog aku ni dia dapat mengenali aku. Sebagaimana yang aku baca dalam blog Dr Alya kenali diri melalui warna.. ha.ha.. Apa-apa pun inilah templete aku buat masa ini. Mungkin akan bertukar lagi, dan terus bertukar.. hah itulah aku. Hanya bertukar templete je...

1 comments:

Aliza Yunus said...

Salam, tukar je...tapi kalau selalu cepat boring dengan apa-apa yang dibuat, tu tandanya ada masalah fizikal. Hahaha. Cepat suruh Dr. Alya check.

Kalau dah sampai ke peringkat baju2pun asyik warna yg dekat sama tu, berhati-hatilah. Jangan jadi macam saya dulu, asyik-asyik warna lebih kurang tu, bila check baru tau ada masalah kesihatan. Alhamdulillah bila dah dirawat hilanglah minat pd satu warna saja, tapi bertukar kepada warna-warni sampai sekarang.

Rupa-rupanya ada kaitan warna dengan kesihatan kita. Hanya yang belajar mengetahuinya.
Selamat Berpuasa.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...