Sunday, September 27, 2009

Salah Isi Borang Pulak...

Hari ni mula bersekolah balik. Nampaknya bermula lagila fasa sibuk dan kelam kelibut. Dalam pada itu, aku berhajat nak hantar borang perjanjian yayasan Pahang, tapi bila chek nampaknya ada masalah . Aduss.. hari tu aku dah dapat penjaminnya anak buah aku.. tapi bila chek terdapat pulak satu borang yang perlu di signnya tertinggal. nak jadi cerita, borang tu kena tulis dengan pen dakwat basah. tapi aku dah belasah dengan ball pen. mmm kenapa tah, aku jadi lalok camtu. Sedangkan ni bukan pertama kali isi borang camtu. Tadi, aku call YP tentang masalah. Kena tukar penjaminlah. Sebab penjamin tu jauh nun di kelate.. Hari ni lepas sekolah aku kena bergegas ke Kuantan ambik borang baru( bayar rm 20) and then esok atau lusa kena hantar balik. sebab dah lewat. Atas pertimbangan Yayasan Pahang. Di beri rukhsah hantar sehingga hujung minggu ini. Itulah akibat khusyuk dan asyik masyuk dengan raya. hu.hu. sadis dan letih la. esseimen pun tak siap lagi.. bak kata oghe kelate go heq gilah. (go ahead). Koho-koho buat la.. hero tak ggaduh.. tapi kaba-kaba tinggal.. hi.hi. Tapi terimakasih dengan YP sangat bagus... servis!! hidup Pahang! pahang! .

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...