Saturday, October 3, 2009

rinduku pada anak-anak

MEREKA ADALAH PERMATA HATIKU... KAULAH SEGALANYA...
Hari ni awal-awal pagi aku dah bangun. Sendirian dibilik hotel budget nih. Sekejap lagi aku nak bersiap lah ke kelas. Malam tadi aku tido dengan lenanya dan puas dah rasanya. Hari ni dapatlah aku menghadapi kelas dengan lebih segar lagi...Dalam pada itu setiap kelapangan pasti kita mengingati insan yang kita sayangi dan orang yang menyanyangi kita. Aku tidak ketinggalan melalui perasaan itu. Saat ini terasa rindu pada anak-anak yang jauh di mata. Hari ni mereka bersama abahnya dan neneknya berada di KL kerana menghadiri majlis perkahwinan saudara kami iaitu Mohd Faiz Maidin. Dan aku di sini, kerana menghadiri kelas yang amat penting bagiku pada ketika ini. Satu pengorbanan walaupun hati melonjak nak menghadiri perkahwinan faiz tu..Anak-anak pula sangat mengharap aku dapat bersama mereka tapi apakan daya... i am sorry for it!. Tapi anak-anak dan keluarga tetap dihati.

3 comments:

IMANSHAH said...

Pengorbanan itu indah kak..semoga pengorbanan itu tidak sia2..

Korban said...

Rosnah,
Nak wat camne, gitulah kekadang.
Tak dapat berada di 2 tempat dlm satu masa yg sama.

pengorbanan lah tu juga. Tak ada masalah jika dapat diuruskan dgn baik.

semoga segala usaha akan berhasil.

Rosnah said...

tq. imanshah dan mantan.. mmm begitulah... setiap pengorbanan tu ada nilainya.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...