Thursday, March 24, 2011

Mencari Buah Hati Baru.


Begitu teruja untuk aku memilikinya tau..

sempat juga aku  melayari i internet mencari sesuatu yang baru dengan carian `high technology`. Aku memang tercari2  tentang iPad keluaran apple ni. lebih2 lagi last week aku dah berkenalan secara nyata ipad kepunyaan abang ipar aku..

Apa aku dapati...mmm
Harga permulaan serendah $499.Wow ! kalau didarab dengan duit malaysia guna converter ni jumlah duit kena bayar adalah RM 1,626.24. Mahal tak? uhh..boleh tahan la..
Tapi ianya memang menjadi idaman aku. Aku  kira iPad ini adalah pengganti kepada laptop untuk masa akan datang.

Ikutkan hati  memang lah.Setiap orang  pasti inginkannya. Tapi kalau ikut keperluan mungkin tak ramai yang berusaha untuk  memilikinya.
Apa yang anda dapat dari tanyangan ini bukan sahaja produknya, tapi lihat pada bagaimana CEO apple ,STEVE jOBS menerangkan sesuatu produk dan elemen kejutan dalam slide yang disediakan. Ia pasti berguna buat kita.
Tengok disini:
 oh..buah hati idaman ku...teruja! teruja!

2 comments:

Al-Manar said...

Saya amat hiran dam kecewa melihat banyak blog guru guru yang kosong tanpa pelawat meinggal catatan.

Sebaliknya pun begitu juga. Dari masa kesemasa saya singgah membca blog blog guru, dan membuat komen. Munkin ada jawab balas. Setakat itu sahaja. Jarang benar yang membuat lawatan balas. Blog blog bukan kalangan guru nampak meriah sekali, lawat melawat antara satu dengan lain.

Kepada saya amat sedih dan sayang sekali, terutama di kalangan guru guru. Saya kata ini dengan ikhlas

Naa..a said...

PAKCIK, bukan ape kekadang tu tak tau nak komen ape..dan menulis blog pun tak serancak dulu..mungkin dah abis idea dah kut..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...