Saturday, May 21, 2011

Ada ambo nak kisah?

Tak perlu aku kisahkan itu semua. Perlukah aku kisah? tatkala aku menulis blog sering aku fikir tentang perasaan orang, kenapa aku harus fikirkan perasaan orang? tak perlu. Dulu aku amat kisah tentang perasaan orang. sehinggakan aku menukarkan adress blog aku kerana adress blog aku dipertikaikan. sedangkan itu semua kerana kebetulan. Ada insan merasa tidak senang. insan yg tidak pernah senang dengan diriku. Dulu aku cuba memaafkan dan mengikut kehendak orang supaya hati insan itu senang. tapi senangkah dia? Jauh di hatiku mendoakan kesenangan buat dirinya. Tapi kuasa membalas bukan dariku tapi dariNYA.
Kadang2 perasaan jahat aku bermain difikiranku..sering juga timbul perasaan dendam yang menebal dihatiku. Hanya perasaan dendam dan benci itu dapat melenyapkan rasa hormat  dan kasih serta sayang yang pernah wujud dalam hubungan ini.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...