Monday, September 12, 2011

Memberi Task? SMS dari teman.

Pagi ini saya mendapat satu SMS dari seseorang yang membaca blog aku. Saya pun tak pasti post yang mana satu dia baca tapi sms ni berbunyi " saya tertarik dengan tulisan itu dan saya memberi task yang mungkin  dapat puan huraikan. Suami saya banyak berahsia akhir2 ini. kami di timpa tsunami rumahtangga 2009. Sejak itu saya dah tak macam dulu lagi. Percent curiga saya dah sampai gred A. Bila saya cool dia pun buat aktiviti. Bila aktiviti terbomgkar dia buat cool. sampai bila?Mungkin puan sudi membantu dari sudut positif dan negatif yg boleh saya terma."- begitulah bunyi sms ini.. tapi saya tak pakar dalam bidang ini.untuk memberi pendapat dan pandangan. mungkin ada kawan2 blog dan fb yg boleh beri pandangan tentang isu ini.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...