Wednesday, October 19, 2011

Mesyuarat Pemurnian Modul Rintis KSSR Tahun 4

Bermula 17 Okt - 20 Okt aku berada di Hotel Seri Malaysia Port Dickson untuk tujuan di atas. Atas tugas dan amanah dan minat maka aku berada di sini. Di sini aku merasa amat teruja dan sedikit sebanyak telah menyuntik semangat dan inspirasi yang baru buat aku. Mesyuarat ini menemukan aku dengan rakan2 dari seluruh malaysia dan aku merasakan mereka mempunyai semangat juang yang tinggi ke arah meningkatkan kualiti  pembelajaran dan pengajaran di sekolah. Inilah perjuangan yang aku rasa aku mampu lakukan untuk anak bangsa dan agamaku khususnya.

pegawai BPK - Penasihat / penyelaras/ pemantau kami

Bersama penolong pengarah dari JPNP -
taklimat sebelum pengoperasian..

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...