Wednesday, February 22, 2012

Contoh eviden yang mungkin bole la..





Ramai yg call aku tanya pasal evidence..macamlah aku ni pegawai yg melaksana kssr. Aku hanya guru biasa yang menjalankan apa yg aku di tugaskan..cuma aku suka berkongsi apa yg aku buat dengan guru2 seperti aku..ramai yg tanya mcm mana nak buat eviden utk kssr..pendek cerita gb interpretasikan dengan grafik di bawah..boleh tengok la..kalau nak emel minta.bukan apa lama ni gb selalu uplod je tapi rasa sedih jgk..bila ada yg amik tu tak de nak ucap tq ke ape..ada jg secara personal emel minta rasa lebih di hargai..

36 comments:

Anonymous said...

ros.knp awak tak dtg ke sepang ni.. sebenarnya penganti awak tu tak lah secekap awak. Dia tu memang saya ada kes masa di maktab lg dengan dia.td sy ada sms pd ustaz fauzi tau..saya minta dia mbik awak blik.

Anonymous said...

ros..tak sangka yg saya sms ke u.fauzi dia forward ke hajjah tau..saya saje je..ingat ustaz fauzi tu sporting..saya minta maaf byk2 ye sebab kaitkan nama awak dlm sms tu.

juliana said...

salam ustazah. alhamdulillah...saya ketemu dengan blog ustazah ini ketika tercari2 bahan2 untuk kssr. tq veru much n syukran laki...atas segalanya yang saya dapat di blog ini secara langsung mahupun tidak langsung. mhn izin utk download yer.. jika ustazah sudi berkongsi bahan dgn saya, ini email saya, jueguai@gmail.com. saya berharap dapat menghasilkan bahan yang baik seperti ustazah...insyaAllah. terima aksih n selamat maju jaya

laeyla asmarina said...

Assalamualaikum k.ros, hee..trase jg, tp hr tu dh minta sekali lupa lak nk minta setiap kali..mmg bhn k.ros byk membantu...sy mengajar pra dan pend khas..x byk bhn ya boleh dapat dr pembekal, so sy byk buat sendiri tp x secanggih manggih cam k.ros pye,,so sy minta share le apa ya patut ekk, mg ditambahkan rezeki dan Allah berkati k.ros selalu..proud 2 be ur MPKI ex classmate...huhuu.

~ibtisamjamal~ said...

Salam kak..mtk izin nk download ye.. trima kaseih:)

threeainin@yahoo.com said...

assalamualaikum..t.kasih di atas bahan 2 yg ada .

threeainin@yahoo.com said...

Assalamualaikum...terima kasih

Anonymous said...

Salam.boleh saya dapatkan evidence yang telah cg buat?saya masih blur lagi tentang evidence.sekurang-kurang dapat jugak jadikan contoh.terima kasih sgt2.email saya wanshak@yahoo.com. Syukran jazilan

Anonymous said...

tq.sgt membantu

Anonymous said...

salam ustzah, sy pon sgt2 perlukan cnth evidence skg nie..sbnrye sy msh samar2 lagi cmne nk wat evidence pendidikan islam thn 2 dsbbkan sy msh baru berkhdmt sbagai guru j-qaf nie..sy hrp ustzah dpr mmbntu sy mengemailkan cnth evidence PI thn 2 sberapa sgera..skranya trdpt byran sy akan byr melalui akaun bank..syukrn jazilan..

Naa..a said...

Bukan akak tak nak bagi tapi akak sedih sgt bila ada seseorg yg nak bhn akak bila akak beri dia seolah menghina bahan akak tu, , akak bagi tau dia kalau dia boleh buat lebih baik buatlah sendiri jgn amik akak punya, bermula hari tu akak sedih n terganggu akhirnya akak berhenti berkongsi bahan,

Anonymous said...

Assalamualaikum kak,saya pun amat memerlukan org yang dapat membantu saya dlm membuat evidens kssr ni. sy baru je mgajar 6bln u kssr ni..memang blur n x tahu apa2, stress sgt2.. harap akak dpt membantu saya. email saya edah_315@yahoo.com... harap akak dpt membantu.. time kasih byak2 kak..kalu kena bayar akak cakap je ye.. tqvm kak

Anonymous said...

Slm utz.... Boleh utz pertmbgkn smula kptsn utz tu..... Km bdk br belajar ni amt mengharapkan bhn2 mcm ni yg blh d kongsi bersama.... Skali lg sy mohon utz prtmbgkan. ...... Syukran utz

ummu habib said...

salam kak....sy perlukan eviden jawi utk thn 2...harap dpt membantu sy....ni email sy atira106@gmail.com....moga bahan dr kak dpt membantu sy utk kssr thn 2..

ummu habib said...

salam kak...mohon bantuan kak utk email kpd sy bahan eviden jawi utk thn 2....sy amat memerlukan eviden jawi thn 2.....harap dpt membantu...ini email sy...atira106@gmail.com...syukran

Anonymous said...

salam.. akak, sy harap akak boleh emelkan eviden untuk tahun 1 dan 2.. ni emel sy.. risa8555@yahoo.com. syukran

Anonymous said...

salam ustazah,alhmdulillah terjmpa blog ustazah,saya hrp sngt dpt miliki bhn utk mndidik anak2 org asli kat sini mcm bhn yg ustzah buat,sy nak mohon keizinan ustzah utk donlod bhn2 ustzh ni blh tak?klu blh...sudi2 lah ustzh kngsi bhn dgn sy,sy x kisah klu ustzh kenakan byrn pun,ini email sy kauthar_143@yahoo.com
ustzah sebut jer brp byrnnya n srtakan no akaun ustzh,sy akan bank in kan scpt mngkin

anita said...

salam. saya nak ucap t.ksh byk2. sy nak minta bhn ustzh ye. ustzh, kalau ustzh tak keberatan emailkan kat saya ye. Allah sj dpt membalasnya. ni email saya ; anita_abubakar@yahoo.com

Anonymous said...

Salam.. Ustazah,,, minta maaf kalu menganggu Ustazah,, saya jumpa blog ni ketika saya sedang mencari eviden yang minta oleh ppd unyuk saya buat,, apakira kalau ustazah boleh berkongsi dengan saya kalau eviden untuk pendidikan islam tahun 2. yang jawi boleh tak saya download dari blog ni. Ini email saya taffakur_01@yahoo.com. harap apa dari Ustazah dapat memberi manfaat kepada kami disini.. Syukran ala kulli saii.

Anonymous said...

Salam...kak,minta izin untuk download bahan2 eviden kssr...terima kasih...

Anonymous said...

Salam... kak,minta izin untuk download bahan2,terima kasih banyak...

Anonymous said...

saya nk jgk kak.klau leh email cntoh eviden kssr pen islam ke ppkiskpbu@gmail.com thanks...

Anonymous said...

Salam kak, mtk izin nk dwload ye, syukran...

Anonymous said...

salam..Ustazah.Alhamdulillah saya jumpa bog ustazah..boleh tak saya mohon ustazah emailkan bahan ini kepada saya..banyak input saya dapat dari blog ustazah ini..Terima kasih ini email saya: suhanamddan@yahoo.com.

ummi said...

salam..ustazah minta emailkan eviden kssr pendidikan Islam tahun 2 untuk kakakmu yang dhaif ini..penaummialamin@gmail.com. Terima kasih banyak2.

ummi said...

salam..ustazah minta emailkan eviden kssr pendidikan Islam tahun 2 untuk kakakmu yang dhaif ini..penaummialamin@gmail.com. Terima kasih banyak2.

Unknown said...

test...test...

Unknown said...

Assalam mualaikum.....terima kasih atas segala perkongsian ilmu yg sudi dikongsikan...jazakallah hu khairan kasira....

Anonymous said...

salam ustazah, boleh emelkan saya evidens kssr yg ada pada ustzah samada b.arab/pendidikan islam. semoga Allah membalas sebaik2 balasan. بارك الله فيك وييسر امورك

sharifuddin, Sk Seri setia jaya. kota tinggi

sharifferry_samer@yahoo.com

nor said...

salam. minta jasa baik emailkan eviden kssr pend islam. tq bebanyak. jasamu dikenang.norhasnah@gmail.com.

Anonymous said...

ime kasih byk2

Unknown said...

assalam ustazah..minta jasa baik ustazah emailkan eviden kssr pend. islam tahun 2 ni kpd sy..bustamammaning@gmail.com..

Unknown said...

assalam ustazah...mohon jasa baik ustazah emailkan eviden kssr p.islam thun 2..hanya Allah mampu mbls jasa baik ustazah..bustamammaning@gmail.com

annur said...

salam..untuk pengetahuan rakan boleh join fb gpi kssr kluang..insyaallah byk maklumat n bahan yg rakan2 boleh dpt mengenai kssr..insyaallah..

Anonymous said...

salam rakan2..jika ingin kan bahan2 kssr eviden n maklumat kssr boleh lah join fb gpi kssr kluang..insyaallah rakan2 byk bahan yg akan diperolehi..

Anonymous said...

kifleebiz@yahoo.com

assalamuakum....
boleh tolong email..evidens p.i tahun 2 tak? tq banyak2..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...