Tuesday, May 19, 2009

Mesyuarat Pemurnian Modul Iklim Dinie

Sudah lama saya tidak menulis diblog ini. Terlalu sibuk rasakan sehinggakan segala ucapan hari guru dari kawan-kawan pun tidak sempat dibalas. Bermula 14 Mei hingga 17 terlibat dengan latihan pusat MTQSS peringkat kebangsaan berterusan dengan mesyuarat pemurnian Kertas Dasar Iklim Dinie peringkat Kebangsaan di Impress Hotel di sepang sehingga 20 hb. Rindu pada anak-anak dah mula terasa.

2 comments:

Anonymous said...

Salam Pn Ros Pasir Mas, bagaimana hari ini masihkah sebuk lagi? bagaimana dengan wakil Pahang ke MTQSS Kebangsaan yang berlangsung sekarang di Ipoh yang bermula pada 25 - 28 Mei 2009 leni? Pn Ros tentu optimis satu, dua atau lebih untuk mendapat tempat terbaik dan membawa hadiah pulang syabas. Untuk pengetahuan Pn Ros Kontinjen Pahang dengan 16 peserta dan selebihnya guru-guru pengiring berada dalam keadaan baik dan memuaskan. Pada 26hb Selasa hanya dipertandingkan bagi peserta lelaki sahaja dalam bahagian Tilawah Al Quran menengah rendah dan bercerita, manakala syarahan Agama menengah lelaki dan perempuan, telah berlangsung mengikut jadual. Esok 27hb hanya peserta perempuan sahaja dalam bahagian tersebut akan dipertandingkan dan di jangka selesai jam 12.00 tgh. Pada jam 2.30 ptg lawatan semua kontinjen kesekitar bandar Diraja Kuala Kansar.Semua kontinjen menginap di Hotel Seri Malaysia..esok jika berkesempatan kita berbicara lagi.

Anonymous said...

Salam buat Pn Ros Pasir Mas, MTQSS kontinjen Pahang Ok dan baik-baik sahaja pertandingan telah selasai semua bahagian untuk peserta lelaki, esok 27hb semua pertandingan hanya untuk kategori peserta perempuan, terima kasih

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...