Saturday, October 17, 2009

Gambang Waterpark.

Semalam dalam kesibukan membuat persediaan untuk ke kelas. Tiba-tiba dapat 2 sms yang menyatakan bahawa kelas dr Yusof akan di adakan pada pukul 8.00 pagi hingga 12.30 tengahari saja. Hari ahad tak ada kelas. So akupun mula mencongak lah. untung ruginya. Perhitungan aku menjadi lebih mudah bila dr Yussof pesan pelajar jauh dari kuantan dan putrajaya kalau tak datangpun dimaafkan. So aku buat plan dengan anak-anak untuk berkelah. Tapi setelah berbincang2 maka keputusan diambil ke Gambang Waterpark le.. tempat yang baru dibuka tu..



Apakah sebenarnya yang diharapkan oleh anak2 dari ibubapanya?

Adakah kebahagiaan itu dapat di nilai dari riak wajahnya.


Adakah mereka mengharap pengertian dari ibubapanya?

Adakah keakraban mereka akan berkekalan sampai dewasa?

Semoga mereka mengerti bahawa kami menyanyangi mereka dan mereka adalah keutamaan kami...gambar sepenuhnya ada dalam facebook.

4 comments:

pija5120 said...

salam perkenalan,

bestnya dpt m'habiskn masa dgn fmly... kita kt umah je... semoga anak2 kita mbesar sbg anak yg soleh/solehah, berjaya d dunia akhirat dan berdoa utk kita kelak...

singgah2 la blog saya!

IMANSHAH said...

Salam, wah kat sebelah timur dah ada waterpark..alhamdulillah tak payahlah susah2 nak turun ke Bukit Merah ke, Lost World of Tambun ke

zaijb said...

seronok nyerr... lama tak gie tempat macam tue...

Rosnah said...

hai kawan2. Pija, imanshah dan zai.. memanglah best tapi ingat tak kita dulu main air masa hari hujan pun dah cukup seronok dah..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...