Thursday, April 21, 2011

BUKU PROGRAM SUKAN TAHUNAN SKKK

Alhamdulillah sebagai guru biasa..aku dah berjaya menyiapkan buku Program Sukan Tahunan Kali Ke 8..mm dalam masa 1 Jam lebih2 sikit aku pulun dan siap!!! tak la hebat sgt pun..tapi bole la...Saje je..nak share..kut sape2 nak. kalau donlup tu tinggalah sepatah 2 kata kat shout mix saya. Saya tengok kat folder saya masuk bahan yg boleh di donlop tu ramai yg download bhn dari blog saya tapi tak de plak yg tulis credit ke ape ke di blog saya..mm sedey..tapi tak marah.. boleh donlop ini je jariah yg saya boleh buat. tapi kalu ada ...bagus n semangat lagi..

27 comments:

Anonymous said...

jazakallah kathira...barakallah..

Anonymous said...

saya nak mintak download ye...tyvm sbb sudi share..

Anonymous said...

perkongsian yg bagus...alhamd. semoga d berkati selalu...tq

Anonymous said...

semoga tuhan membalas jasa anda

Didi Kartika Osman said...

Salam. Akak, saya donlot buku program ni. Terima kasih sebab share. Semoga diberkati Allah.. ^^

Anonymous said...

Assalamualaikum..
Alhamdulillah, dpt gak saudari siapkn buku program dalam masa yg singkat.
Sy minta izin download ye.. la ni duk wat buku prgm utk sukan sklh. Moga dgn perkongsian ini dpt m'bantu sy. Terima kasih.. :D

Anonymous said...

Timo Kasih bebanyak..Bosa pahalo e tu..InsyaAllah

Anonymous said...

syukran jazilan...perkongsian yang mmg berguna dan bermanfaat...good job

Anonymous said...

Mohon download buku program ni. Syukran Cikgu Ros..

Anonymous said...

mohon download..sy bdk baru belajar..tq..=)

ardian said...

terima kasih . .atas bantuan secara tidak langsung ini , , . . hehe

ardian said...

terima kasih atas bantuan secara tidak langsung ini . .. . . teruskan usaha murni ini . . .mohon download . .

Anonymous said...

sy nak download..tgh cr buku program utk buat rujukan.

yasin said...

saya minta download ye....tq...

Anonymous said...

saya nk download...tq!lega dh jumpa kat sini...

Cikgu Fer said...

sy download yer...terima kasihhhhhhh...

diari said...

sy download :-).tq kak

Anonymous said...

sy pun dh download buku program sukan tahunan tu... thanks to make my work easier :-)

Anonymous said...

TERIMA KASIH

Anonymous said...

thank you.:)

Anonymous said...

Assalamu'alaikum..syukran kak di atas pkongsian yg bmanfaat nie..barakallah..smoga ALLAH memberkati segala usaha kak..aamin.. ^_^

Anonymous said...

terima kasih...nice work..

Fitrisnaent.. said...

tq cikgu, berguna buat saya sebagai guru baru

Anonymous said...

Terima kasih bbanyak atas kebenaran utk download ..Moga ustazah dipermudahkan Allah di dalam segala urusan..

skringlet said...

tq

Anonymous said...

assalamualaikum..mohon share..bnyk input baru .terima kasih.moga dirahmati Allah selalu

Anonymous said...

Mohon share.. semoga Allah membalas js baik cikgu..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...