Sunday, June 10, 2012

penghantaran utk eviden jawi di hentikan

salam buat teman2 dan pengunjung blog sekelian, saya minta maaf pada semua yg pernah meminta saya eviden tahun dua sekiranya tak berpuashati , tapi eviden sy buat tu bukanlah utk komersel atau diniagakan ianya cuma sekadar perkongsian , td saya dpt fon call dr seseorang jd, andainya tak berpuashati dgn bhn yg saya htr anda tak perlu byr. kpd penempah seterusnya saya minta maaf saya rasa saya tak kan htr lg,,,   saya buat utk kegunaan saya je lah,,, kdg2 niat kita baik tp bila dipertikai mcm org bersalah ,,saya terasa,jg,

7 comments:

Anonymous said...

salam kak rosnah sya nk mnta jasa baik akk tk share cnth eviden jawi kssr tahun 1 ngn thn 2 blh x?? sya merupakan printis j-qaf disekolah sya nie...Saya mnta jasa baik akk..emailkn kt email sya bhn tersebut blh x?? sya mhn sgt2 dr akk...nie email sya aisham8504@gmail.com...mekasih byk2 ea kak...

..... said...

cikgu rosnah...saya baru jumpa semula blog cikgu..sebulan lpas saya dah tengok tp lpas tu tak jumpa..saya berminat sangat unt dapatkan evidence tu..sehinggakan saya dan rakan sanggup berkongsi jumlah yg cikgu nyatakan...cikgu jgn la terasa...org begitu mmg ada..slalu komen org punya sedangkan dia tak buat apapun unt membantu kengkawan ...tolong la cikgu yer....saya nak sangat..saya rasa ianya banyak membantu saya yg tak berapa paham pasal pbs ni...tolong cikgu yer

salmihah said...

salam ckgu..leh emelkn eviden pbs thun 2 kat saya...saya nk wat contoh...terima kasih bnyk2 cikgu..saya amt2 memerlukannya...teratak_sufi@yahoo.com

Unknown said...

Salam...cikgu, saya juga mohon cikgu emelkan eviden tahun 2 untuk buat contoh..saya sungguh kagum dengan usaha cikgu ...emel zanais75@gmail.com

BP said...

salam kak, saya sukri dari beluran, yg akak hantar tu dah saya terima, tapi minta sms kan no akaun akak tak bagi-bagi lagi..nanti smskan ye..

MAHATHIR BIN ABDUL WAHID said...

assalamualaikum ustazah,bole tak saya nak kongsi eviden PI tahun 2 ..seandainya permintaan ini tidak membebankan bole ustazah email d cikgumadir@gmail.com,seandainya tidak boleh takpe..;-)shukran

Naa..a said...

salam..eviden yang akak ada tu dah tak releven dan kena susun semula sebab standard prestasi dah berubah. yang akak ada tu guna sp lama... tak sesuai dah.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...