Saturday, July 4, 2009

Kelas pada 4 Julai 2007

Ha.. inilah pensyarah kami.



Inilah suasana dikelas aku.. Sambil belajar tu banyak jugak aktiviti lain yang dilakukan. Sebenarnya agak menarik pembelajaran hari ini. Pensyarah aku pula DR Hamdan ... em tak kering gusi lah kami dibuatnya..

3 comments:

Faris said...

Rosnah,
Kalau dah sem 2 tu mmg tak ada masalah. Saya kini dalam proses menyesuaikan diri kerana semua orang baru nak kenal. Yang dah betul2 kenal hanyalah seorang kawan yang sama2 buat first degree dulu. Dan majoritinya ramai yang fresh student dan muda2 lagi umurnya yang kebanyakannya wanita. Apa yang poning ialah kena jadi Penghulu.... bermakna terpaksa membuat kerja2 sampingan lain selain dari belajar.
Minggu ini baru terasa penuh dengan semua kuliah berjalan seperti biasa buat kali pertama. Letih juga terutama minda yang terpaksa memasukkan segala maklumat disamping terpaksa memikirkan tugasan2 yang diberi. Cuma yang boleh bertahan kerana semua itu telah dilalui sewaktu first degree secara mod intensif. Boleh absorb setakat ni, cuma bila dah hampir 10 bulan berehat tak belajar dan nak panaskan enjin semula.
Selamat berkuliah. Kenapa tak ajak Shimme sekali belajar??

Rosnah said...

Dah itulah situasi kita. busy.busy.. tapi seronok sebenarnya. Saya dah pujuk Hashimme wat master sama saya tapi dia tak nak pulak. Dia kata dah tak boleh masuk dah.. dah tepu.. ok la.. tapi dia selalu sokong saya ...(itu yang penting!)tq

penunggukantin said...

assalamualaikum..
em comel template baru ni,background hitam,macam kenal je.. ni mcm ada unsur2 plagiat je.. ;o)
wslam..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...