Sunday, February 27, 2011

TUDUNG MAIRA.PLAIN DAN BERBUNGA.











Sebenarnya Tudung Jenama ini memang pilihan saya. Sebelum ni bila beli tudung je beberapa kali je pakai lepas tu ada je tak kena. Tetapi setelah di perkenalkan oleh seorang member dengan tudung ini, saya mula menyukainya. Kawan tempat kerja pun mula tertanya2 lalu semalam terlanjur ke KL saya berkunjung sendiri kekilang dan berhasrat memilih tudung untuk kawan2. saya akan menjadi pengedarnya lah.. selagi mendapat sambutan dari kawan2. Sesiapa yang berminat boleh hubungi saya 0139995302. atau emel je ke rosnahyunus@yahoo.com. sg

Masih ada saiz L dan M. Harga RM 50 SAHAJA.

3 comments:

islawati Anggun Tudung said...

Assalamualaikum Puan,

Foto kelapan dan sembilan tu daripada koleksi lama saya. Mngkin puan jumpa masa search google sebab saya ada ramai pengedar dropship yang guna gambar2 saya untuk dijual di website mereka.

Apa kata Puan jadi pengedar daripada kedai saya sebab saya pun stokis Maira online. Harga dan syarat borong juga sama. Jadi puan boleh beli dan paparkan gambar tanpa perlu shooting lagi kan. Hubungi saya: 019-3626276 (Is)

Ni fan page saya:
http://www.facebook.com/pages/Anggun-Tudung/258543449025

website sedang dikemaskini.

Naa..a said...

ok..bagus jgk..mmg saya amik kat internet gambar tu kerana kebetulannya ada tudung yg mcm tu pada saya, tapi saya ni tak de patung mcm tu utk amik gambar. so saya guna kreativiti..tu. sorry la yek. nanti kita boleh share 2 la yek. hari tu memang saya pegi amik sendiri kat subangjaya..boleh jgk kalau amik ngan awak yek?

islawati Anggun Tudung said...

Boleh. Ramai pengedar saya yang beli secara online, termasuk dari Brunei.. Ada juga jumpa di luar.. Biasanya mereka akan pilih daripada koleksi yang saya upload. Sekali upload biasanya kira-kira 90 gambar. Boleh tengok kat fanpage saya tu.. saya baru upload dua hari lepas.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...