Friday, July 17, 2009

Temuduga Tabung Pendidikan Yayasan Pahang

Hari ni sebenarnya tepat jam 8,00 pagi aku dah tercegat kat PWTC KL untuk menghadiri temuduga. Ingatkan Yayasan Pahang dah tak layan aku dah sebab asyik2 mohon bantuan YP je.. awak tu oghe kelate wey.. tapi ternyata YP amat perihatin terhadap pembelajaran orang yang bernaung dibawahnya. Sebenarnya hari khamis baru dapat panggilan telefon dari YP dan agak terkejut.. fulamak jauhnya interview. Setelah berbincang dengan suamiku maka aku terus bertolak ke KL sendirian. Tapi bila tiba ditempat temuduga rupanya semuanya dari pahang. Bahkan ada dari rompin. Sesi temuduga hari ini untuk pelajar sarjana dan PHD. Penemuduganya pula datuk Munawar( yb maran) dan datuk Sariah bos besar YP. Soalannya tak de yang pelik biasa saja dan mudahan2 dapatlah tajaan tu atleast tak la rasa sangat bebannnya dan kita pun dapat concerntrate belajar..

2 comments:

Faris said...

Salam Rosnah,
Bila agaknya pinjaman itu dibuka lagi? Saya sedang menunggu juga iklannya. Agak2nya pada bulan berapa selalu iklannya keluar? Kalau tahu, bolehlah maklumkan kepada saya. TQ.

Rosnah said...

maybe.. disember ni kluar lagi. saya hari tu pun dapat tahu selepas tempoh habis. tapi saya tawakkal hantar jugak.. nasib baik YP layan jugak. sbb tu hari tu saya tak bagitau cikgu faris..lebihkurang 2 minggu yang lepas saya hantar borang tu..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...