Saturday, August 1, 2009

Mesyuarat e pelaporan jQAF di Centre Point.

Mulai 27 /07/2009- 29/07/2009 aku telah dipanggil oleh JPN untuk menghadiri mesyuarat dan pengumpulan data j-QAF di Hotel Centre Point Kuala Lipis.Mesyuarat itu bermula 8.30 pagi dan berakhir 10.30 malam. Selepas balik ke bilik masih meneruskan kerja sebab bimbang tak siap dan dah pasti penggabungan negeri tak dapat dilakukan pada masa yang ditetapkan. Ahha.. Semasa aku ke Lipis hari tu sempat juga aku dan beberapa ustaz dan ustazah yang lain pergi menziarahi seorang bekas ustaz yang telah pencen di rumah (USTAZ NAMLUR) . Aku tengok wajah ustaz tu ceria je.. mungkin dia happy kami berkunjung ke rumahnya dan mungkin juga dia tak tension dah. Maklumlah berehat je kat rumah dan buat apa yang dia suka. (makin muda gitu). Suasana rumahnya yang terletak jauh dari rumah orang dan dikelilingi flora dan fauna... menyebabkan kami tak sedar bahawa hari dah hampir malam.. Maklumlah jam 8,30 malam kena masuk dewan balik. Gambar di bawah sempat aku rakamkan.. banyak lagi gambar tapi hanya ini saya yang sempat di uploadkan...


gambar 1- Kak Hawa penyelia pendidikan Islam dari cameron Highland. Cili lipis tak sama cili cameron highland....
Gambar 2 -Aku bersama teman sebilik (ida) dari jerantut. Perkenalan yang sekejap tetapi penuh bererti.
Gambar 3- Ikan yang dipancing dari kolam Ustaz Namlur... kena panggang da..
Gambar 4 - Ustazah Jamilah dengan misinya.. mendapatkan ikan besar.
Gambar 5- Akulah tu... tapi ikan tu dipancing oleh Ustaz Nik Naim. hi.hi.
Gambar 6 - Pancing jangan tak pancing...

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...