Wednesday, December 23, 2009

Mesyuarat Pengurusan PAI di Seri Malaysia Temerloh.























Bermula 22-23 hb Disember aku menghadiri Mesyuarat Pengurusan bagi PAI,j -QAF dan B,Arab. Biasalah musim hujan, Dengan menggunakan jalan pintas Bera - Temerloh jalannya yang sempit dan berlubang tu sudah cukup membuatkan leher dan belakang aku sakit ditambah pula sepanjang perjalanan tu hujan dan jalan licin. Pemanduan mesti dalam keadaan yang berwaspada dan berhati-hati.
Daerah temerloh satu daerah yang agak besar dan menarik juga bagiku. Budaya hidup orang-orangnya juga agak unik. Pada pemerhatian aku, sosioekonomi mereka banyak kepada pertanian. Mmm ada juga member2 aku yang Profesionnya guru, tapi sempat mengunakan leisure timenya menoreh getah. espesially cuti2 begini. Pada aku jiwanya begitu dekat dengan pertanian. Mereka juga memiliki kebun sendiri.. mm agak menarik. Bukan wang ringgit menjadi sandaran tetapi satu kepuasan.
Apa yang menarik lagi, bandar ikan patin ni, menyediakan menu ikan patin yang spesial. Kebanyakan gerai menyediakan hidangan ikan patin masak tempoyak nih..kunjung je mana-mana gerai atau restoran pasti ada hidangan ini. di temerloh ni sempatlah aku pekena beberapa kali ikan patin masak tempoyak nih. fuhh...rasanya sukar di lupakan. Hotel SERI MALAYSIA TEMERLOH juga menyediakan menu ikan patin masak tempoyak yang enak.,, mmm kredit buat chef Hotel Seri Malaysia Temerloh!!!. kerana buat aku kenyang..

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...