Saturday, November 21, 2009

Membaik pulih proposal atau mula membina Modul ?

Hari ini bermulanya cuti. Di hatiku berbaur2 berbagai perasaan sebenarnya. Namun begitu aku ketepikan semua perasaan itu. Masakan tidak, bila kita hendak berpindah ke sesebuah tempat baru apa yang terfikir adakah orang di situ dapat menerima kita?. Apakah penerimaan orang terhadap kita dan pelbagai lagi. Sebenarnya banyak benda yang lebih penting harus aku lakukan segera agar masa yang sedikit itu manfaatnya banyak. Kebetulan sekarang kelas master aku masih belum bermula. Aku akan mengemaskinikan proposal aku. Nampaknya banyak lagi renovation perlu dibuat. Tapi moodnya tak ada. So hari ini aku lupakan proposal tu dan mula membina modul p&p aku. Ini yang aku mesti siapkan. Bahan2 sekian lama aku kumpul. Papan cerita juga sekian lama aku draft, hanya pengubahan saja sekarang. Semasa di BTP hari tu aku dah persembahkan beberapa part dari modul aku ni. Ada beberapa pegawai JPN bertanyakan aku kenapa tak minta GC sedangkan aku dah ada modul yang agak inovasi . Mengikut pegawai tersebut modul ini memang bagus dan pihak BTP nak merakamkan simulasi penggunaan modul ini sebagai model. Tapi pada aku modul itu masih tak complete lagi tak tak berpuashati lagi. Sebelum publish biarlah aku buat pengujian alfa dan beta pada sasaran aku untuk memastikan keberkesanan. Tentang GC tu sebenarnya ada hati nak apply tetapi memandangkan aku dalam peralihan Gred jawatan aku tangguhkan dulu...GC ni kiranya fast track menuju bintang.. Semoga masa cuti yang panjang ini aku akan dapat menyiapkan. Tentang perpindahan tempat baru pulak aku berserah, semoga apa yang Allah tentukan padaku itulah yang terbaik buat aku. Aminn....

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...