Sunday, November 1, 2009

Release Tension ke tu?


( INILAH SUASANA AKU KAT DEWAN PEKSA.. AKU YANG BAJU BIRU TUDUNG BIRU)

Tepat jam 12.00 tengahari tadi maka berakhirlah paper managing student's development. mmm berasap juga kepala dan tangan menulisnya. Alhamdulillah apa yang aku jangkakan keluar semuanya keluar. Dengan sedikit persediaan maka dapatlah aku menjawabnya. Tapi berapa banyak jumlah yang diperolehi... bergantung kepada pensyarah lah. Setelah selesai maka aku bergegas memandu pulang ke rumah.
Dek kerana beberapa hari ni aku banyak menumpukan pada peperiksaan tiba-tiba hari ni rasa lapang saja, menyebabkan rasa nak makan je. Sebelum ni rasanya tak sempat nak makan yang mengarut2 ni kerana sayangkan masa.
Ok sedikit laporan perjalanan aku pada hari ini. Bermula dari Taman u singgah kedai software beli perisian u lead dan studio 9,kononnya masa lapang ni nak edit2 video nak compile lah. kemudian aku mula mencari mc donald singgah makan burger, kemudian meneruskan perjalanan sampai senai, nampak pizza hut, singgah bantai pizza pulak. Seterusnya sampai kota Tinggi, jumpa gerai goreng pisang, beli bungkus makan sambil memandu. Sampai Mersing jumpa warong Pau singgah lagi, makan pau pulak. Itu bersendirian tu. Bersendirian pun menjadi jugak. Biasanya tak macam tu. Alamak apa dah jadi. Bila balik rumah mengira-gira kalori, banyak tu. Oleh kerana dah terlanjak membantainya maka teruskan membantai. Sampai rumah makan nasi dengan ikan cicah sambal belacan pulak. mm makan sungguh2. Biasa tak makan malam. Suami aku mengeleng kepala tengok aku makan...hah nampak gayanya itulah release tension agaknya. Hah rasanya lepas ni nak membantai roti cicah air milo pulak...oh diet ku...

1 comments:

Anonymous said...

tu bukan membantai,tu melantak namanya.patutlah bila lepas peksa,badanmu gemuk semacam,elok la tambah rakyat lagi bagus weh!

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...